Tactici de social media 101: serialul
Brandurile serializează ca să-și spună povestea
Vrei să $usții #peinterneti?
PeInterneți e newsletterul care-ți dă poke de două ori pe săptămână: luni cu Monday Briefing (moka) și joi cu deep dive în marcomm & internetisme (paid). 5 coco / lună te costă full access if you wanna. Altfel, no worries, enjoy Monday!
Un cuvânt…
Aceasta este ultima ediție #PeInterneți pe anul acesta. Intru într-o binemeritată vacanță, ceea ce vă doresc și vouă. Ne vom reciti începând cu 12 ianuarie, dacă m-am uitat corect pe calendar.
Recomand folosirea acestui timp pentru orice altă activitate care nu presupune doom scrolling, social media etc. Face bine la bibilică.
Vă mulțumesc că mă citiți, că sunteți aici și vă doresc sărbători fericite!
P.S.: Dacă îți place să citești, asta e lista mea de GoodReads pe anul acesta. Spor!
Social approach 101: Serialul / Serializarea
Continuăm micro-seria de social media content strategies racordate la landscape-ul din prezent cu o nouă bucată pe care o putem observa aplicată în piață: serializarea.
Dacă ai ajuns pentru prima dată la acest newsletter sau abia acum deschizi acest mail, deși ești abonat, află că m-am apucat să radiografiez anticipat social media landscape-ul global pentru a identifica 3 mari abordări în strategia de conținut pe social media.
Dacă vrei să citești prima abordare, have a look below:
Toată această serie face parte dintr-un proces de analiză pe care l-am desfășurat în ultimele luni ale anului, atât din clienții cu care am lucrat, cât și din marketul global și local.
Ele reprezintă know how pe care l-am dezvoltat în ultimii 13 ani de social media, lucrând cu clienți de la mici la foarte mari. De ce țin cont? De etică. De sănătatea unei comunicări care să aibă la bază, în primul rând, acest brand building. Să poți genera o conversație cu comunitatea ta cât mai autentică, cu valorile brandului la bază, ce pot stârni interesele utilizatorilor de rând.
In the end ce vrem? Brand trust. Brand love.
Desigur, toate cele de mai sus pleacă din mințile unor oameni care, la bază, au strategic thinking. Și pot spune povestea brandului, aliniată la business, în multe feluri. Aceste abordări țin cont de foarte multe lucruri: cerințele platformelor, ale algoritmului, tendințele de consum ale utilizatorilor, audience look and feel, interesele audienței, valorile brandului, poziționare și teritorii etc.
Cred că am scris mai multe rânduri decât la primul episod, prin urmare hai să trecem, totuși, la abordarea în cauză…
Continuarea acestui articol este pentru abonații paid al acestui newsletter. Dacă vrei și tu să continui să citești analiza, o poți face cu un abonament apăsând butonul de mai sus.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.





