Tactici de social media 101: flooding the zone
Un approach cinstit? Sigur folosit de branduri
Vrei să $usții #peinterneti?
PeInterneți e newsletterul care-ți dă poke de două ori pe săptămână: luni cu Monday Briefing (moka) și joi cu deep dive în marcomm & internetisme (paid). 5 coco / lună te costă full access if you wanna. Altfel, no worries, enjoy Monday!
Social approach 101: Flooding the zone
Încep o nouă serie aici în newsletterul #peinterneți. O serie în trei acte, cel puțin așa îmi propun, prin care vreau să dezbat pe scurt metode de social media approach pe care le-am remarcat în ultimul timp la brandurile globale și locale.
Ele vin în urma unei analize reieșite din multe articole citite, stat cu nasul în insights, văzut frecvențe de postare, urmărit topicuri de discuție și reacție din partea brandurilor, dar și felul cum se unduiește algoritmul la cererea platformelor.
Nu îmi propun să scriu romane, cât mai degrabă să rămân succint, să stau la mine în pătrățică și, of course, să dezbatem cât mai mult, mai ales pe Chat, cei care sunteți abonați.
De la ce a pornit totul? Sau de ce fac asta?
Pentru că strategia de conținut tinde să devină din ce în ce mai irelevantă la mesele mari de discuție. Adică la stakeholderi. Ce e tată așa greu să apeși un buton, să postezi? Avem nevoie de vizibilitate! Lasă, că nu vă doare mâna să mai faceți un caption. Postăm de câte ori vrem. Oricum nu vede nimeni. Oricum aveți 3 like-uri la fiecare postare. Etc.
Vă sunt cunoscute expresiile de mai sus?
Când spui cuiva că știi să faci content strategy, content mapping, formate, safe zones și d-astea îi apucă râsul. Și pe bună dreptate. Când te uiți la “the social media landscape” astăzi, n-ai cum să nu râzi. N-ai cum să nu te machezi ca un clovn în fiecare dimineață când te duci la agenție / client. Dar nu e totul chiar atât de pierdut. Cel puțin nu pentru cei cărora le place ceea ce fac.
Mai există situații prin care brandurile pot ieși în feeds ok, chiar și cu ajutorul algoritmului. Vă vine să credeți? Sigur, asta nu anulează cu totul ideea că ne machiem în clovni dacă ne luăm prea în serios…
Mbooon, și-acum că am făcut această introducere, e lesne de înțeles că n-o să prezint cele 3 acte, ci o să mă rezum doar la primul, cu care voi și începe.
FLOODING THE ZONE
Continuarea acestui articol este pentru abonații paid al acestui newsletter. Dacă vrei și tu să continui să citești analiza, o poți face cu un abonament apăsând butonul de mai sus.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.





