#peinterneti

#peinterneti

Brand comms: folosim sau nu Trial Reels?

Followers growth chiar e un KPI serios, dar cum îl creștem?

Adrian Anghel's avatar
Adrian Anghel
Oct 09, 2025
∙ Paid
Share

Gutten morgen, din Berlin! Urmează o mică perioadă de absență, căci sunt plecat din țară. Ne citim cu 9 sau 13 octombrie, în funcție de puteri. Mulțumesc!

Vrei să $usții #peinterneti?

PeInterneți e newsletterul care-ți dă poke de două ori pe săptămână: luni cu Monday Briefing (moka) și joi cu deep dive în marcomm & internetisme (paid). 5 coco / lună te costă full access if you wanna. Altfel, no worries, enjoy Monday!

Ce este Trial Reels până la urmă? Funcționează?

De când Instagram suferă o criză adolescentină teribilă și ne face nouă viața mai complicată în social media, I’m on a quest să ne păstrăm toți echilibrul. Și-n muncă, dar și-n viață, în general. Că burnout, că stres, înțelegeți voi.

Și faza e că Instagram chiar au lansat o groază de funcționalități noi în ultima vreme. Despre unele am discutat aici, în newsletter, iar astăzi vreau să continui cu Trial Reels. Mai ales că, de curând, a devenit o funcționalitate permisă și brandurilor să o folosească.

Și ca să vă spun din start: eu m-am păcălit cu funcția asta. De când a fost anunțată pentru creatori, mi s-a părut ceva tare. La un deep dive un pic mai logic, parcă nu mai e așa de tare. Let me explain…

Contiuarea acestui articol este pentru abonații paid al acestui newsletter. Dacă vrei și tu să continui să citești analiza, o poți face cu un abonament apăsând butonul de mai sus.

Keep reading with a 7-day free trial

Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 Adrian Anghel
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start writingGet the app
Substack is the home for great culture