Insight: Diferențe între gen Alpha și zoomers
O vedere de ansamblu asupra noilor generații din #RO
Generația Alpha și generația Z sunt noile audiențe pentru care brandurile au început să se lupte ca să devină relevante. Or at least they be tryin.
Motivul este simplu: dacă boomerii au avut nevoie de un efort uriaș de educație digitală, lucru ce s-a observat cu ochiul liber prin prăpastia căscată între ei și millennials la capitolul digitalizare, cei din urmă au fost cei care au crescut cu un internet incipient.
Așadar, literalizarea digitală la millennials este una deja matură, ba chiar a început să scapere pe alocuri în ceea ce privește noile tehnologii, precum AI.
În schimb, la Gen Z și Alpha lucrurile stau cu totul altfel. Iar un prim argument e simplu: ei sunt generația pentru care internetul a fost un dat de la bun început. Realitatea lor a fost intermediată din momentul t0 printr-un ecran.
Așa că am luat date din GWI și SNA pentru a ne uita la tinerii ăștia și ce declară ei. Lucruri care, bineînțeles, ajută brandurile la conturarea unei strategii de abordare a lor.
Le interpretăm și vedem ce chestii interesante, strategice, putem afla.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.