Bună dimineața KW 45, bună dimineața tasks, bună dimineața intenții de concediu forever!
All jokes aside, vă vine să credeți că suntem la doar 7 săptămâni de vacanța de Crăciun? Eu încă mai cred că suntem în 2019, but that’s just me și trauma unei pandemii. I guess. Either way, hai să plonjăm în ce avem azi de dezbătut…
CREATORS, STOP COMMUNITY RENTING!
Într-o oarecare măsură, când m-am decis să scriu despre acest subiect și să mă apuc de research, mi-am dat seama că o tipologie este mult mai potrivită decât alta ca să pun pe masă subiectul. Știu, vorbesc în dodii, hai să mă fac mai clar.
Când făceam research, gândul meu era să mă concentrez pe brands și cum pot ele să mai construiască o comunitate azi în social media. Dar mi-am dat seama că e atât de dificil pentru ele, momentan și implică atât de multe resurse, încât în mod realist nu cred că e vreunul capabil. I am not joking, mi se pare că asta e un fel de ahead of times, iar eu vreau, totuși, să rămân realist.
Cu toate astea, aș vrea ca brand managerii și digital managerii sau community managerii să se gândească serios la ce ar însemna ca un brand să devină un community builder în socialul de azi. Să facă ceva în sensul ăsta, dincolo de toate obiectivele și short termismul existent. Btw, cu short termism nu se poate face nimic în online.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.