Cum să crești o comunitate în social media
E din ce în ce mai greu să faci asta brand-wise în 2024
Dincolo de #peinterneti, mai exist și pe Instagram & Threads. Dar și pe LinkedInsau TikTok.
Folosește #peinterneti și tag către mine dacă descoperi o mizerie ce nu poate lipsi de aici. Thanks for being here! ^_^
Social media astăzi nu mai seamănă cu nimic din ce se întâmpla în 2012-2014. De fapt, nu mai seamănă cu nimic din ceea ce se întâmpla inclusiv ieri.
În ciuda modurilor nebănuite în care algoritmii își fac treaba, brand managerii și marketing managerii au rămas cu o obsesie: comunitate & engagement. Ai comunitate? Ai engagement.
De la bun început trebuie să batem în cuie următorul fapt: organic socialul, adică acel everyday content, a fost mereu despre brand building & community building. Paid socialul, fratele cu bani, a fost despre tranzacțional, despre getting people from a place to another, despre buying, despre offers etc.
Plus de asta, algoritmii de astăzi duc conținutul în proporție de 80% non-fanilor, deci urmăritorii au ajuns irelevanți dacă nu sunt readuși cu ceva înapoi, ca să-i faci să interacționeze.
Marea problemă a brandurilor din România a fost și este, în continuare, asta: cred că sponsorizând o postare fatică, tranzacțională, împacă și calendarul, dar și zona de paid și uite așa salvează niște buget și împușcă doi iepuri dintr-o lovitură.
Not the case, frenz.
În următoarele rânduri vorbim despre cum mai putem construi o comunitate pe social în 2024 și care ar fi my crazy-crazy bet for the future to come.
Insert teletext voice
Dacă nu ești a paid member of #peInterneti, feel free to join now & primești instant acces la articol.
Teletext voice over
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.