#peinterneti

#peinterneti

Share this post

#peinterneti
#peinterneti
Cum facem conținut de social în 2025?
Copy link
Facebook
Email
Notes
More

Cum facem conținut de social în 2025?

Ne luptăm cu AI, attention span & other demoni

Adrian Anghel's avatar
Adrian Anghel
Jan 13, 2025
∙ Paid

Share this post

#peinterneti
#peinterneti
Cum facem conținut de social în 2025?
Copy link
Facebook
Email
Notes
More
Share

Hello fellow paid subscribers! La mulți ani & s-avem un an așa cum vă doriți! 🤞

Da, știu, începuturile sunt mereu grele. Mai ales reînceputurile. Te dai jos din pat greu, îți aduci aminte de ce taskuri ai lăsat pe anul ăsta, scuipi în sân când îți dai seama că am avut, probabil, cel mai lung concediu colectiv din ultimii ani care s-a dus pe nesimțite și îți bei cafeaua în sec.

It’s fine. We’re gonna make it! Nimic din ce n-am mai făcut. Trust me.

Despre ce vorbim azi? Right…

Cum facem social branded content în 2025?

Intrăm în anul acesta cu multe semne de întrebare. Buimaci încă de pe urma a ceea ce am pățit anul trecut, când am descoperit până și faptul că împreună cu niște programatori putem suci algoritmul oricărei platforme sociale, iată-ne acum la un început de 2025 când trebuie să gândim strategii.

Când trebuie să punem pe masă evoluția anului trecut, dar și, cât mai contextual, ce urmează pentru un brand în anul ce vine, dar și cultural & societal.

Se mai pune problema investițiilor în ads, dar și a setărilor obiectivelor corecte în influencer marketing. Unii dintre advertiseri cu siguranță au acum chiar și niște probleme morale legat de ceea ce fac. Mai ales prin prisma anunțului lui Zuckerberg legat de moderare.

Dar trebuie să le luăm pe rând și să concludem un prim lucru: trebuie să luăm deciziile care sunt cele mai benefice pentru brand și să ținem cont de starea de fapt a lucrurilor de azi.

Nu mai există realitatea brandului și realitatea din exterior. Nu mai există DOAR business, ci business integrat în contextul cultural și social al vremii.

Și let’s stop this non-sense cu “business as usual”, pentru că fac bube de stres când o aud. Nu mai există “business as usual” pentru că nu mai trăim vremuri de “business as usual” since business took over the world.

Keep reading with a 7-day free trial

Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 Adrian Anghel
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start writingGet the app
Substack is the home for great culture

Share

Copy link
Facebook
Email
Notes
More