Let’s taco about influencers, prieteni de #peinterneti. Pentru că discutăm în acest moment de o piață ce va depăși 100M ieuro în acest an, conform Mocapp.
Doar că eu, personal, am o problemă cu creator culture. Și nu din perspective puerile, cum că ar fi ușor sau că nu livrează și alte bazaconii de genul acesta. Mă refer, mai mult, la quality & craft, community building și unde se taie linia de decizia asupra unui parteneriat cu bugetul aferent.
În acest moment ne aflăm cumva într-un wild west așa, în care fiecare face după ureche, după câți followerși are, după cât de cunoscut e (chiar, ar trebui într-o zi să facem o diferență ca să vedem who’s really reknown and who’s just an internet personality), iar rate cards-urile sunt mai mereu după numărul de urmăritori.
Număr de urmăritori care, în prezent, a devenit irelevant din pricina felului în care algoritmii marilor platforme dictează ceea ce vezi în funcție de interese, nu de cui ai dat follow.
Așa c-o să trecem azi un pic prin flow-ul de alegere ai influencerilor în campaniile cu branduri, luând în considerare faptul că algoritmii de azi privesc un overall vibe al brandului 360, adică inclusiv în felul în care se prezintă în colaborările de external comms.
Ne uităm la fiecare proces în parte și-l discutăm. But first…
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.