#peinterneti

#peinterneti

Strategiile de social au nevoie de pilonul ăsta de conținut

E de privit, luat popcorn, trăit emoția

Adrian Anghel's avatar
Adrian Anghel
Aug 25, 2025
∙ Paid
2
Share

Bun găsit la o nouă ediție paid de #peinterneți.

Trăim vremuri interesante la nivel de brand socials. Taylor Swift anunță un nou album în podcastul iubitului ei care conține mult glitter, iar brandurile o iau razna: FedEx, Dunkin Donuts, Canva, Burger King PH etc. Ce ne transmite asta? Că asemenea redacțiilor de știri, brandurile așteaptă momente relevante de pop culture ca să iasă în față cu astfel de contextuale ce le aduce niște brand sentiment.

Opinii sunt împărțite, of course. Sunt marketeri care nu apreciază mișcările de genul ăsta, dar și alții care se uite la cât de conectate sunt aceste branduri în a da tonul.

Departe de genul ăsta de acțiuni, astăzi vorbim despre investiții de viitor la nivel de producție de conținut. Ne uităm la niște date de consum, la felul în care stăm pe engagement rate pe platformele de social și ne dăm seama că trăim un shift extrem de puternic.

Brandurile nu mai sunt paginile alea cool din 2015, algoritmii nu le mai favorizează oricum, dicteul de dat de amplificări și parteneriate. Dar încă mai există loc de conținut bun. Și nu numai asta, dar bun la standardele cerute astăzi de platforme și de modul de consum al utilizatorilor.

Trecem prin toate argumentele, cu statistici globale, iar la final ne uităm la un exemplu de best case care pune în practică aceste lucruri.

Prin urmare, dacă ești un abonat paid, te invit să citești mai jos totul. Dacă nu ești, te poți abona oricând.

Keep reading with a 7-day free trial

Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 Adrian Anghel
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start writingGet the app
Substack is the home for great culture