Postezi doar Reels? Nu funcționează mereu
Spune-mi câți urmăritori ai ca să-ți spun ce să postezi
Vrei să $usții #peinterneti?
PeInterneți e newsletterul care-ți dă poke de două ori pe săptămână: luni cu Monday Briefing (moka) și joi cu deep dive în marcomm & internetisme (paid). 5 coco / lună te costă full access if you wanna. Altfel, no worries, enjoy Monday!
Ce formate aduc cifre pe Instagram?
Disclaimer: nu susțin, sub nicio formă, tacticile agresive sau înșelătoare prin care se cresc, artificial, cifrele pe conturile de social. Aceste tactici implică giveaways în șir necontenit, manipulare de algoritmi, investiții media de outbidding în mod nesănătos sau cam orice poate mânca bugetul pentru un plus la o cifră care peste o lună dispare.
Trebuie să înțelegem că social media a devenit un loc efemer. Un loc în care cantitatea informațională a devenit atât de greu de cuprins, încât nu mai ținem minte nimic din ce-am văzut acum 5 minute.
Spune-mi o postare, din memorie, în afară de niște mizerii de memes extrem de relevante, dar care n-au niciun fel de scop în afară de a ne face să simțim ceva pentru 2 minute?
Majoritatea postărilor foarte bune sunt salvate și trimise în grupuri de chat. Dar, ca să vedeți treabă, nici alea trimise în privat nu sunt neapărat memorate, ci doar savurate pe moment.
Prin urmare, ca să completez cercul, trebuie să înțelegem că în calitate de marketeri, purpose-ul nostru, mai ales acum cu AI slop și viteza asta amețitoare în care se comunică și se creează conținut este SELECȚIA. Selecția pe care un om o face pentru el. Un utilizator de internet o face pentru el.
De fapt, în ce se traduce, mai nou, toată munca noastră de marketeri e creație și MEANING. Este un switch foarte important și da, știu că nu-i ușor. Știu că bugetele se traduc în cifre, nu în meaning, dar noi lucrăm în publicitate cu emoționalul, cu psihologicul, cu intenția. Iar toate astea sunt legate prin meaning.
Prin urmare, înainte să ne aruncăm pe cifre, am vrut să susțin această pledoarie a însemnătății campaniilor de advertising, inclusiv a conținutului pe care-l facem în social. Da, nu totul trebuie să însemne ceva, că de asta avem slop, dar măcar acolo unde ne investim banii să existe un sens pentru end user.
Continuarea acestui articol este pentru abonații paid al acestui newsletter. Dacă vrei și tu să continui să citești analiza, o poți face cu un abonament apăsând butonul de mai sus.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.




