#peinterneti

#peinterneti

Cât de importantă e relevanța în advertising?

Avem nevoie de ea sau nu?

Adrian Anghel's avatar
Adrian Anghel
Oct 16, 2025
∙ Paid
Share

Vrei să $usții #peinterneti?

PeInterneți e newsletterul care-ți dă poke de două ori pe săptămână: luni cu Monday Briefing (moka) și joi cu deep dive în marcomm & internetisme (paid). 5 coco / lună te costă full access if you wanna. Altfel, no worries, enjoy Monday!

Trebuie advertisingul să fie util? Sau doar să atragă atenția?

Indiferent că discutăm despre social media, OOH, influencer marketing sau e-mail marketing or what give you, concluzionăm împreună că facem advertising. Adică reclame.

Mecanicele, execuțiile, strategia, formatele alese toate fac parte dintr-un proiect al cărui end goal e să producă ceva. Dar ce?

Poate advertisingul să fie util? Sau doar e menit să atragă atenția? Sau amândouă sunt complementare? Se poate face una fără cealaltă?

Discutăm astăzi despre o campanie semnată de DoorDash în Statele Unite ale Americii, unde campanie e mult spus, cât mai degrabă un real time marketing gimmick inside their app. Pe drum, ne hotărâm, poate, cum ar trebui să facem advertising astfel încât să ne atingem obiectivele.

Dacă trebuie să fim utili sau doar să atragem atenția într-un mod creativ, astfel încât să rămânem în memoria consumatorului pe o perioadă de timp cât să producă efecte down the funnel.

Continuarea acestui articol este pentru abonații paid al acestui newsletter. Dacă vrei și tu să continui să citești analiza, o poți face cu un abonament apăsând butonul de mai sus.

Keep reading with a 7-day free trial

Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.

Already a paid subscriber? Sign in
© 2025 Adrian Anghel
Privacy ∙ Terms ∙ Collection notice
Start your SubstackGet the app
Substack is the home for great culture