Hello there, internet explorer & la mulți ani!
Vorbim în ediția paid de azi despre când și cum pot deveni brandurile niște voci civice / politice în condiții excepționale; despre ROI-ul în influencer marketing și despre cum și dacă mai are sens să folosim watermarks în postări. Happy Monday!
RTM-ul politic / civic
Am stabilit deja că suntem într-o situație foarte sensibilă pentru țara noastră, iar această perioadă este foarte tensionată din punct de vedere emoțional. Social media & comunicarea în social + platformele sociale suferă serioase lovituri de credibilitate. Valul ce s-a pornit în 2016 în State, iată că ajunge oficial și la noi.
Cred că deja e celebru acest video cu o persoană care a votat pentru cineva al cărui nume nici măcar nu-l știa.
Dincolo de evidenta lipsă de informare, suntem și într-un război hibrid, informativ, în toată regula. Cum bine menționează și Șerban Alexandrescu, la fiecare 3-4 postări găsesc o publicație sau un ad agresiv venit dinspre partea suveranistă.



A se observa și tertipurile diferite folosite de partide, așa cum am menționat pe social, dar și aici, avem clasicele publicații fantomă care apar la alegeri și apoi dispar subit, dar prin care trec bani pentru propagandă electorală. Un motiv serios pentru care legacy media a murit, în mod oficial, odată cu aceste alegeri.
TikTok-ul meu a avut, în ziua 2 după primul tur prezidențial, câte un LIVE despre Georgescu la fiecare 3 swipes. Este absolut dureros, iar faptul că platformele sociale joacă un rol atât de agresiv în răspândirea fără cusur a acestor mesaje stârnește mâhnire. Ce vreau să menționez, iar aici voi încheia paranteza, este că am fost targetat mult mai agresiv, mult mai on point de către extrema dreaptă față de ce am văzut cu ad-urile cu care actually interacționam. Chiar dacă eu, să zicem, dădeam like la USR pe aproape fiecare postare, primeam mult mai multă extremă dreapta în feed ca paid media.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.