3 lecții de social când comunici de la festival
când ai ochii umflați, ești treaz de 12h și urmează un meeting urgent
Apreciez nespus că ești un abonat plătitor al acestui newsletter. Și mă bucur că ești, în continuare, alături de mine. Dacă consideri că e cineva pe care l-ar ajuta ce fac eu aici, bagă un share:
Suntem la jumătatea lui 2025. Cum vă simțiți? Io când am întrebat pe LinkedIn pe cei care mă urmăresc, răspunsurile au arătat cam așa:
Prin urmare, ar trebui să spunem că lucrurile sunt mai bine, nu? Eu mă bucur dacă e așa, deși politic vorbind nimic nu stă bine. Nici geopolitic nu prea stăm liniștiți. Mergem cu o viteză amețitoare spre ceva ce nu știe nimeni cum arată, cum va fi, dar e clar că ce trăim în perioada asta sunt zile despre care se va scrie în cărțile de istorie.
Eu am fost ocupat în tot timpul ăsta cu comunicarea Neversea Kapital, unde sper că v-a plăcut, dacă ați fost sper că v-ați distrat, iar dacă ați întâmpinat probleme, sper că ele s-au soluționat în timp util.
Și dacă tot am comunicat la Neversea, ediția paid de astăzi a #peinterneți se referă la comunicarea de festival, unde vin cu 3 lecții pe care le-am învățat de-a lungul timpului. Mai departe avem decizia istorică luată de YouTube pentru a înfrunta AI slop și cum afectează ea experiența noastră pe net, vedem niște branduri cu postări foarte bune din ultima perioadă, un studiu excelent despre generația TikTok din România și muulte resurse utile la final.
Dacă nu ești abonat paid la #peinterneți, o poți face oricând de aici. Dacă nu vrei să plătești, joia se citește la liber ediția de joi, iar dacă nu ai de gând nimic să faci, eu te las cu un TikTok util aici, care deschide o conversație despre etica în advertising, dar și cum funcționează supply chainul mondial care duce la scumpirea produselor din marketuri. Surpriză: diavolul și-a băgat demult coada acolo.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.