Nu mai țin minte când am vorbit despre influencer marketing ultima dată, dar a sosit grandiosul moment s-o facem din nou.
Suntem în 2025 și câteva lucruri noi s-au modificat în influencer marketing. Nu știu dacă și agențiile de influencers sau clienții se gândesc la ele sau vor să le implementeze, dar iată-mă aici, bat din taste că poate-poate.
Vreau să facem un dive in pe ce s-a mai întâmplat în creator economy de anul trecut încoace și care ar fi niște puncte sensibile pentru creatori pe care ar trebui să le puncteze musai anul acesta.
Profit însă de ocazia asta ca să-ți mulțumesc că scoți bani din buzunar pentru edițiile astea de analiză mai aprofundată a industriei. Apreciez supportul tău, iar dacă ești de părere că ar mai trebui să ai colegi / prieteni abonați, un share ar fi util sau un gift <3 Thank youu!
Campanii de spălare a imaginii
Meanwhile, pe tărâmul nostru Geția (🤣), de anul trecut și până acum s-au mai schimbat niște lucruri sau au mai apărut niște inițiative, să le zicem așa.
Prima ar fi cea care-l are în centru pe Sebastian Dobrincu, pe care sincer eu nu-l consider influencer. Nu câștigă bani din influencing, nu reprezintă vreo marcă specializată pe ceva. E un băiat lansat de emisiunea aia Arena leilor sau ceva de genul, despre care n-am mai auzit nimic, care a avut grijă, ulterior, să se spele cu niște advertoriale prin presa mainstream și care, mai apoi, a fost foarte puternic ridicat de investigațiile și chatul streamerilor urmăriți de la noi.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.