Despre Wimbledon, despre rolul unui conținut organic always on de social, despre un slide foarte bun, dar și un short video amuzant, dar și o statistică de interes. Welcome to Monday!
E despre cantitate și calitate simultan
Bună dimineața, dragi overly powered brains de #peinterneti!
Kind reminder că nu mai avem decât 4 săptămâni până la marele concediu de iarnă. Mă gândesc la acele 3 săptămâni cu jind. Și, de regulă, we all know that this is that wonderful time of the year, când ne vedem cu cei dragi, întindem mese de Crăciun corporate, dar și personale, numai că toate astea văzute în distanță ca o fata morgana, trying to make sens of that last Q report.
Dar nu despre probleme vorbim azi, ci despre ceva absolut mental, cum ar spune britanicii. Vine dinspre celebrul turneu mondial de tenis din UK: Wimbledon, iar anul ăsta s-au întrecut nu numai pe ei înșiși, ci au stabilit un record absolut în materie de social media content & KPIs.
Oamenii ăștia au reușit să producă un volum uriaș de conținut, dar au dat și-o lecție a ceea ce înseamnă algoritmul de azi, bazat pe Explore, For You și mainly interese bine închise în bule cât mai restrânse. Ei au găsit soluția să spargă acele bule și formula de algoritm tip mozaic și să ofere a glimpse of what Wimbledon is in every video.
Dar hai să avem un scurt preambul, fiindcă am mai vorbit despre asta și cu alte ocazii.
It’s about being in the mix
Vorbeam într-unul din newsletterele trecute despre faptul că algoritmii de astăzi au o efemeritate mult mai crescută față de orice tipologie de cont pe care o găzduiesc. Așadar, fie că ești creator de conținut sau brand, lifetime cycle-ul unui material pe care îl postezi e din ce în ce mai redus. Bineînțeles, aici discutăm despre Facebook, Instagram sau TikTok.
Keep reading with a 7-day free trial
Subscribe to #peinterneti to keep reading this post and get 7 days of free access to the full post archives.